Case De Viersprong: veilig en vertrouwd printen

Case De Viersprong Printveiligheid – Binnen de GGZ is vertrouwelijkheid en veiligheid belangrijk. De GGZ-instelling De Viersprong kwam met de vraag of wij hun manier van printen veiliger, flexibeler en eenvoudiger konden maken. Wij zijn dit project natuurlijk met enthousiasme tegemoet gegaan!

  • 11-05-2022

De kantoortuin maakt plaats voor activity based werken

De afgelopen tijd heeft er een flinke verschuiving plaatsgevonden op het gebied van werken op kantoor. De nadelen van de kantoortuin worden steeds meer zichtbaar. Er is te weinig privacy en de slechte akoestiek zorgt voor meer stress bij werknemers. Daarnaast is de opkomst van het hybride werken versterkt door de coronacrisis. En deze toename zal zich naar verwachting deels gaan voortzetten. 

  • 25-04-2022

Case kantoorsupplies INOS

Wout Monseurs BV is de totaaloplosser voor jouw kantoor: van projectinrichting en zakelijk printen tot kantoorsupplies.

Case kantoorsupplies: wij leveren jouw printpapier op maat. Zo heeft ook onze klant INOS ondervonden.

  • 15-04-2022

3 tips voor de ideale loungeplek

Loungen betekent letterlijk “zich in een comfortabele, rustige omgeving ontspannen”.
Tijdens een drukke werkdag is zo’n moment van ontspanning essentieel om weer even op te laden voor de resterende werkuren. Maar een prettige loungeplek inrichten vraagt toch weer net even een andere benadering dan de inrichting van jouw werkplekken en vergaderruimtes.
Hoe creëer je zo’n ruimte in jouw kantoorpand? Bekijk onze tips in dit artikel.

  • 30-03-2022

Dit zijn de redenen waarom je voor een zit-sta bureau kiest

Een zit-sta bureau zie je tegenwoordig steeds vaker op de werkvloer. Wij zijn er namelijk niet voor gemaakt om heel de dag dezelfde houding aan te nemen; een lichaam heeft afwisseling en beweging nodig!
Zit-sta bureaus zijn in hoogte verstelbaar waardoor je de mogelijkheid hebt om af te wisselen tussen zitten en staan.
Doordat je hier rekening mee houdt, ga je verschil merken op het gebied van jouw gezondheid en werkcapaciteit. Welke verschillen dat exact zijn? Dat gaan wij uitleggen in deze blog.

  • 17-03-2022

Zakelijk Printen bij Wout Monseurs – Case: Scylla

Wout Monseurs gaat ver om ervoor te zorgen dat onze zakelijke klanten op hun printers kunnen blijven vertrouwen; heel ver zelfs. In dit geval in letterlijke zin: Iedere winterperiode reizen Martijn en Rick van onze technische dienst naar Linz in Oostenrijk en diverse steden in Frankrijk, om het winteronderhoud aan het printerpark van Scylla’s cruiseschepen uit te voeren. Eventuele noodzakelijke vervangingen worden dan ook direct gerealiseerd. Zo kan Scylla weer vooruit en zijn de printvoorzieningen aan boord van alle schepen weer volledig gereed voor het nieuwe cruiseseizoen.

  • 10-03-2022

Optimaal werken met het nieuwe printen

Printen op kantoor kan de nodige frustraties en beperkingen met zich meebrengen. De beveiliging van documenten is niet altijd optimaal, de kosten zijn niet inzichtelijk en er wordt gebruik gemaakt van veel verschillende systemen. En waarom is het nog steeds zo moeilijk om vanaf verschillende devices te printen? Dit alles kan ten koste gaan van efficiëntie en werkplezier. De oplossing voor bedrijven is overstappen naar ‘het nieuwe printen’. Maar wat houdt het nieuwe printen exact in en wat zijn de voordelen voor uw onderneming? Dat leggen wij je graag uit in deze blog!

  • 02-03-2022

Wout Monseurs ontwikkelt door met nieuwe huisstijl, logo en ingrijpende verbouwingen

Met onze vernieuwende kantoorconcepten, slimme printoplossingen en de allernieuwste audiovisuele oplossingen profileren wij ons als totaaloplosser voor kantoor binnen Zuidwest-Nederland. Dat we vanuit deze rol zelf ook niet stilzitten, laten we graag aan je zien.
Door middel van een nieuw logo en een frisse nieuwe huisstijl willen we aan de markt duidelijk maken dat wij ondanks ons 60-jarig bestaan jong, dynamisch en toekomstgericht zijn.

  • 18-02-2022

4 voordelen van ergonomische bureaus

Ergonomische bureaus zijn razend populair. Sinds de jaren ‘60 is het bureauwerk enorm toegenomen. Daarentegen zijn wij niet gemaakt om urenlang in dezelfde (onjuiste) positie te zitten. Tijdens kantooruren is het dus heel belangrijk om je lichaamspositie af te wisselen. Ergonomische bureaus zijn de oplossing. Deze vragen wel om iets meer budget, maar de voordelen die ze met zich meebrengen, voor zowel werknemer als werkgever, zijn enorm. In deze blog zetten wij vier voordelen op een rij.

  • 09-09-2021

Kantoormeubilair leasen: de 4 grootste voordelen

Ten opzichte van huren of kopen van kantoormeubelen is het leasen van kantoormeubilair nog vrij onbekend. Het kan echter zeer aantrekkelijk zijn om kantoormeubelen te leasen! In deze blog vertellen we over de 4 grootste voordelen van leasen en leer je waarom dit een zeer interessant alternatief is op koop of huur.

  • 28-06-2021