Wilt u een sfeervolle ruimte die voor productiviteit zorgt? Wij zorgen voor de juiste kantoorinrichting! We geven u advies over verlichting, stoffering, akoestiek, raambekleding en kleur. Vervolgens voeren we het voor u uit. Wij nemen de volledige coördinatie van het project voor onze rekening, waardoor u tijdens het hele project één aanspreekpunt heeft. We werken hiervoor uitsluitend samen met gerenommeerde partners uit de regio.
Projectmeubelen van hoge kwaliteit
Onze meubels zijn van hoge kwaliteit. We werken uitsluitend samen met gerenommeerde merken waarin we 100% vertrouwen hebben vanuit onze ervaring. Denk aan merken zoals Gispen, Voortman, Kusch+Co, Interstuhl, Pedrali en Engelbrechts. Met de projectmeubelen van deze merken zorgen we voor een eigentijdse en moderne inrichting van uw kantoor of project. Daarnaast zijn de projectmeubels van deze merken ook nog eens duurzaam.
Bij Wout Monseurs staat duurzaamheid hoog in het vaandel, daarom dragen wij bij aan het creëren van een circulaire economie. Dit houdt in dat oude producten zoveel mogelijk worden hergebruikt. Door oude meubels terug te brengen naar de fabrikant kunnen zij deze meubels als grondstoffen gebruiken voor nieuwe producten. Met de merken Gispen, Voortman en Interstuhl hebben wij deze afspraak. Samen met u kunnen wij daarom voor een duurzame projectinrichting zorgen.
Ergonomische projectmeubelen
Naast kwaliteit en duurzaamheid vinden wij het ook belangrijk dat onze projectmeubelen ergonomisch verantwoord zijn. Het effect van langdurig (slecht) zitten wordt nog steeds onderschat, terwijl het invloed heeft op uw productiviteit en vitaliteit. Bij Wout Monseurs houden we daarom bij de projectinrichting rekening met ergonomie. We geven u uitgebreid advies over de aanschaf van ergonomische kantoormeubelen zoals ergonomische bureaustoelen, zit-sta bureaus en vergadertafels.
Projectinrichting stappenplan
Hoe verloopt een projectinrichting traject via Wout Monseurs? We vertellen u graag meer over de stappen die we samen met u doorlopen:
1. Kennismakingsgesprek
We beginnen altijd met een kennismakingsgesprek bij u op locatie. Zo krijgen wij direct een gevoel bij het project. We willen graag meer weten over het bedrijf, hoe de ruimtes er op het moment uitzien en wat uw wensen zijn met betrekking tot het resultaat. We bespreken alle verwachtingen en bezichtigen de ruimtes. Daarbij meten we deze direct op. Op basis van deze kennismaking geven wij u inzicht in de mogelijkheden en bieden we uitleg over de verschillende merken die we aanbieden.
2. De ruimtestudie
Op basis van uw input en wensen gaan we aan de slag met de ruimtestudie, een essentieel onderdeel van de projectinrichting. Hierin worden onder andere kleur- en materiaalmogelijkheden opgenomen en diverse producten geadviseerd. Zodra de ruimtestudie uitgewerkt is bespreken we deze samen met u in onze showroom, zodat we direct voorbeelden aan u kunnen tonen van meubilair en inrichtingen.
Bij grotere projecten kunnen wij de ruimtestudie ook verder uitwerken in 3D, zodat u nog beter een beeld kunt vormen bij het eindresultaat.
3. De offerte
Is de ruimtestudie door u goedgekeurd? Dan zullen we een offerte opstellen voor de werkzaamheden. Bij grotere opdrachten zullen wij de offerte persoonlijk met u doornemen.
4. Orderbevestiging en levering
Na akkoord op de offerte ontvangt u een orderbevestiging ter controle. Hierop vindt u ook direct de verwachte leverweek. Bij de inhuizing ontvangt u vlak voor de levering informatie over de specifieke leverdag.
Op de leverdag zelf leveren we alles keurig volgens verwachting op, inclusief montage en plaatsing. Bij grotere trajecten zal op de leverdag zelf ook een contactpersoon van Wout Monseurs aanwezig zijn op locatie, om alles in goede banen te leiden. Hij/zij vormt op deze dag tevens het aanspreekpunt. Zo zorgen we ervoor dat uw projectinrichting van begin tot eind volledig volgens verwachting verloopt!