Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.
Daarnaast kunt u elke werkdag van 8:30 uur tot 17:00 uur onze showroom bezoeken om persoonlijk door één van onze collega’s geholpen te worden. U kunt tevens elke werkdag tussen 8:30 uur en 17:00 uur telefonisch uw bestelling doorgeven. Daarnaast kunt u ons ook een mail sturen naar receptie@woutmonseurs.nl.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:

  • Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Op factuur
    Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u een product wilt retourneren, kunt u deze aanmelden door gebruik te maken van het formulier Retouren, die te vinden is op uw Account-pagina. Aan de rechterkant van de pagina staat een knop “Retouren”, waar u een formulier kunt invullen om de retour bij ons te melden.

Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?

Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die voor 16:00 uur worden besteld, worden binnen 2 werkdagen bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), heeft u uw bestelling met spoed nodig of heeft u andere speciale wensen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. U kunt ook via uw Account-pagina het manco-formulier invullen, welke u aan de rechterkant van de Account-pagina vindt.

Wat zijn de openingstijden?

Ons pand in Breda is elke werkdag geopend van 8:30 uur tot 17:00 uur. De webwinkel is 24 uur per dag geopend.
Indien u vragen heeft voor onze klantenservice, dan kunt u contact met hun opnemen op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 uur. Zij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.

Wat zijn de verzendkosten?

Indien uw bestelbedrag boven de € 50,- ligt, rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 3,50 verzendkosten.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar 076 – 520 00 20. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.