In gesprek met… Martin!

Iedere maand geven we in ‘In gesprek met…’ het woord aan één van de collega’s van Wout Monseurs. Dit keer gaan we in gesprek met Martin, onze verkoopadviseur. Martin vertelt uitgebreid over zijn werkervaringen, bijzondere projecten en zijn specialisme: turnkey projecten.

  • 15-12-2022

Zakelijk printen: 4 tips voor meer duurzaamheid

Er wordt nog altijd te vaak en te veel geprint. Voor veel bedrijven wordt duurzaamheid echter een steeds belangrijker aspect. Dit resulteert in voortdurende veranderingen op de werkvloer om de ecologische voetafdruk te verkleinen en stikstofuitstoot te verlagen. Je kunt een flinke stap vooruit zetten door duurzamer te printen. Met duurzaam printen heb je lagere kosten, maak je zakelijk printen een stuk overzichtelijker en wordt de werkwijze nog efficiënter. Wij hebben 4 tips verzameld om je op weg te helpen!

  • 17-11-2022

In gesprek met… Rick!

Iedere maand geven we in ‘In gesprek met…’ het woord aan één van de collega’s van Wout Monseurs. Dit keer gaan we in gesprek met Rick, onze technische dienstverlener. Rick vertelt uitgebreid over zijn werkdagen, zijn motivatie, de nieuwste ontwikkelingen en bijzonderheden binnen zijn vak.

  • 10-11-2022

Kantoorinrichting: 4 tips voor goede akoestiek

Een open kantoorinrichting, veel vergaderende collega’s, galmend geluid, overlast van buiten en niet geïsoleerde ruimtes. Deze factoren zijn afleidend voor personeel, verlagen de productiviteit en kunnen zelfs het stressniveau verhogen. Daarom is het belangrijk om geluidsoverlast te beperken in uw kantoor door de akoestiek te verbeteren. En om je te helpen hebben wij 4 tips hoe je dit het beste kunt doen.

  • 10-10-2022

5 benodigdheden voor een ergonomische werkplek!  

We zitten gemiddeld acht uur per dag op kantoor, 180 dagen per jaar. Dat zijn enorm veel uren… En deze uren kunnen veel klachten met zich mee brengen. Denk aan rug-, schouder- en polsklachten. Dit komt met name doordat men de verkeerde meubels en accessoires gebruikt op kantoor. Hoe je deze klachten kunt voorkomen? Door van jouw werkplek een ergonomische werkplek te maken. Dit zorgt namelijk voor een gezonde en actieve houding. Om het gemakkelijk te maken, hebben wij vijf benodigdheden van een ergonomische werkplek op een rij gezet!

  • 26-09-2022

Zo werd de kantine van Alfa Laval omgetoverd tot een ware ontmoetingsplek

Een gezellig bedrijfsrestaurant voor jouw onderneming? Dat kan! En deze case is een prachtig voorbeeld. Voor bedrijven is het belangrijk dat collega’s gezellig kunnen lunchen tijdens de pauze. Alfa Laval had een eenvoudige kantine waar de nodige sfeer ontbrak. Zij wilden dit graag om laten toveren tot een hip en gezellig bedrijfsrestaurant. Daarnaast moest het ook als ideale plek fungeren om klanten te ontvangen. Wout Monseurs heeft dit project met plezier aangenomen. In dit artikel vertellen wij alle ins en outs! 

  • 18-08-2022

Waarom elk kantoor een multifunctioneel zit-sta bureau nodig heeft

Whiteboards verplaatsen, jouw zit-sta bureau verzetten en daarbij aansluitingen zoeken? Dit zijn vervelende taken die vaak veel tijd kosten op de werkvloer en daarbij frustraties met zich mee brengen. De oplossing hiervoor bevindt zich op de markt. Multifunctionele bureaus weten jouw werkplek om te toveren naar een werkstation waardoor je veel tijd bespaart. Wat multifunctionele bureaus zijn en waarom je er een nodig hebt, lees je in deze blog!

  • 11-08-2022

In gesprek met… Faye!

Iedere maand geven we in ‘In gesprek met…’ het woord aan een van de collega’s van Wout Monseurs. Om dit nieuwe segment af te trappen gaan we in gesprek met Faye, onze interieuradviseur. Ze vertelt uitgebreid over haar werkervaringen, hoe zij en klanten inspiratie opdoen en wat de laatste trends zijn op het gebied van projectinrichting.

  • 26-07-2022

De voordelen van een groen kantoor

Groen op het kantoor krijgt momenteel een nieuwe betekenis. Voorheen werd een kantoor al ‘groen’ genoemd wanneer er een plant in de hoek van het kantoor stond. Tegenwoordig is niks minder waar. Deze kantoorplant zal zich moeten uitbreiden naar een groene oase. En dat heeft een reden. Het heeft namelijk veel voordelen voor de werkomgeving. Welke dat zijn gaan we je in dit artikel uitleggen!

  • 09-06-2022

5 redenen om juist nu uw kantoor aan te pakken (Van overhead naar menselijk kapitaal)

De afgelopen jaren vormden voor veel ondernemingen een onzekere periode. De coronacrisis heeft een aanzienlijke impact gehad op de bedrijvigheid en zette het werken op kantoor tijdelijk buitenspel. Tegelijkertijd werd de arbeidsmarkt steeds uitdagender, waardoor het lastig geworden is om personeel te werven én behouden. Voor veel organisaties redenen om de hand op de knip te houden wat betreft de inrichting en uitstraling van de kantooromgeving. Toch is het juist nu zeer interessant (en belangrijk!) om te investeren in de kantooromgeving. Waarom? Bekijk de 5 redenen om nu jouw kantoor aan te pakken.

  • 18-05-2022